Partizaninis marketingas

Yra daug partizaninio marketingo apibrėžimų ir pakraipų, tačiau lengviausiai jį suvoti kaip būdą įtakoti pirkėjus veikiant nebūtinai savo vardu ir tiesmukai nesiūlant pirkti. Efektyviausias metodas - veikti iš pirkėjų užnugario, susilieti su tiksline auditorija ir ją įtakoti iš vidaus. Žmonės visada geriau priima informacija iš kitų žmonių, o ne iš organizacijų, patiki dalykais tada, kai nejaučia siekio paskatinti juos pirkti.
 

Partizaninės rinkodaros nauda

Coralmap dažnai pasitelkia partizaninio marketingo metodus, taip garantuodami savo klientams:
  • aukštą rinkodaros veiksmų rezultatyvumą,
  • valdomą auditorijos nuomonę,
  • žinomumo didinimą
  • pardavimo skatinimą
Rinkoje  visada yra žmonių, kuriems reiklingos  jūsų paslaugos ar produktai, svarbu juos rasti ir nukreipti norima linkme. Taip daug lengviau ir pigiau nei parduoti visiems iš eilės, neatsižvelgiant į jų poreikius.

Esant neaprėpiamai ir nuolat didėjančiai reklamos sklaidai visose įmanomose formose žmonės nustoja į ją reagavę. Pranešimai susilieja į vientisą triukšmą ir praranda ne tik skatinamąją, bet ir informavimo funkciją. Tokioje situacijoje gelbsti tik ypatingiai įtaigios ir grandiozinės marketingo kampanijos, kurios, deja, turi vieną didžiulį minusą - jos kainuoją nepaprastai daug. Marketingo veiksmai tampa tokie brangūs, kad jų atnešama nauda buna mažesnė už jų kainą, ir tokiu būdu kovoti sau gali leisti tik verslo lyderiai. Žinoma, galima pasitelkti fantaziją ir kurti netradicinius kūrybinius sprendimus, tačiau tai sudėtinga ir labai sunkiai prognozuojama veikla, kurios rezultatų beveik neįmanomą įvertinti.

Tuo tarpu internete viskas virsta aukštyn kojom. Informacija yra skleidžiama ne tik pardavėjų, bet ir pačių klientų. Didžiulės korporacijos ir mažyčiai verslai turi beveik vienodas sąlygas konkuruoti. Dar daugiau, efektyvumo prasme mažieji gali žymiai aplenkti didžiuosius. Ypač pasinaudoję partizaninio marketingo strategija.

Procesas

Patys partizaniniai veiksmai yra labai paprasti ir pigūs savo esme, tačiau turi būti labai tiksliai nutaikyti į reikiamus žmonės ir gerai apgalvoti. Galima sukurti daug sprendimų - diskutuoti apie paslaugas ar prekes, reikšti nuomonę apie jas, klausti kitų nuomonės, rašyti tinklaraščius, komentuoti kitų rašomus, dėti skelbimus, kurti virusinio tipo informaciją, ar net skleisti neigiamą informaciją, siekiant auditorijos atoveiksmio ir dar daug įvairių dalykų. Tačiau pagrindinė visus veiksmus jungianti grandis - sukuriamas patikimas įspūdis, kad informacijos šaltinis niekuo nėra tiesiogiai susijęs su organizacija ir veikia vien iš savo vidinių paskatų.

Pradėk reklamuotis dabar

 
 
  • Užpildote anketą

  • Sukuriame jums reklaminę kampaniją

  • Potencialūs klientai ateina į jūsų tinklapį

  • Jie perka siūlomus produktus arba skambina Jums

Coralmap.lt Facebook'e
Susisiekite su mumis!
+37069097976
Arba mes susisieksime su Jumis!