Moterys okupuoja socialinius tinklus

socialiniai tinklai moterys

Beveik Obama :)

Nors esu gyvenimo nugludintas feministas, tačiau pradedu justi, kad kažkas vyksta. Ir ne tik todėl, kad dirbu su rinkodara socialiniuose tinkluose, bet ir iš asmeninės patirties.

Moterys ateina.

Bandydamas išsklaidyti prielaidą, kad moteris vis gi yra labiau linkusios į bendravimą (tas “atgyvenęs stereotipas”) atlikau paprastą ir greitą tyrimą.

Kylanti Lietuvoje socialinių tinklų žvaigždė Facebook turi paprastą įrankį, kuris leidžia minimaliai stebėti publiką. Pradžioje domėjausi Facebook registruotų lietuvių amžiumi, tačiau nelauktai patraukė dėmesį lyties statistika.

Metų pabaigoje Facebook buvo registruoti apie 38 tūkstančiai lietuvaičių (2008 biržely – 26 tūkst.). Iš kurių 35,4 tūkstančiai vyresnių nei 18 metų.

Moterų buvo 23 600, o vyrų 12 700. Tai faktiškai dvigubai mažiau!

Panašų tyrimą atlikau ir šio mėnesio pradžioje (2009 m. vasario 2 diena). ir štai ką gavau:

 

  Viso vyrai moterys nenurodė
visos amžiaus grupės 46980 16140 34% 28940 62% 1900 4%
iki 18 3140 800 25% 2300 73% 40 1%
18-25 29740 9560 32% 19180 64% 1000 3%
25-30 13120 4920 38% 7560 58% 640 5%
30-40 4300 2020 47% 2020 47% 260 6%
40 ir vyresni 1120 480 43% 540 48% 100 9%

O kad viskas būtų dar aiškiau ir vaizdžiau – mažas grafikėlis:

 

socialinės medijos rinkodara

Facebook lietuvaičiai

 

Nenorėdamas likti  vienpusišku, pasidairiau ir lietuviškuose socialiniuose tinkluose. Vienintelis, kuris buvo draugiškas mano tyrimui, one.lt parodė šiek tiek kitokį vaizdą – balansas ir harmonija:

 

  Viso vyrai moterys
visos amžiaus grupės 317980 156240 49% 161740 51%
nuo 18-20 m. 80960 38710 48% 42250 52%
nuo 21- 25 126130 63170 50% 62960 50%
nuo 26- 30 53710 28880 54% 24830 46%
nuo 31-35 21720 10930 50% 10790 50%
nuo 36-40 14990 6540 44% 8450 56%
nuo 41-50 20470 8.010 39% 12460 61%
Socialinės medijos rinkodara SMO

One.lt demografija

Tenka pripažinti, kad Facebook ir One yra labai skirtingi tinklai. Tai, žinoma, labai keičia statistiką. Be to, Facebook yra naujovė mūsų krašte, o moterys matyt linkusios greičiau jas išbandyti.

O ka jūs manote? Lauksiu komentarų.

Pradėk reklamuotis dabar

 
 
  • Užpildote anketą

  • Sukuriame jums reklaminę kampaniją

  • Potencialūs klientai ateina į jūsų tinklapį

  • Jie perka siūlomus produktus arba skambina Jums

 RSS Prenumerata

Įveskite savo el. pašto adresą: