5 responses to “Matuojam efektyvumą: reklama internete ir telefono skambučiai”

  1. reklama internete

    Galvoju, kad praktikoje visa tai igyvendinti gana sunku. Rezultatai bus labai labai apytiksliai.

  2. Vilius

    Super straipsnis. Labai aktualus, mes sukurem savo matavimo sistemas, kur matuoja kiek užsakymų gauta, bet problema, kad 90% užsakymų ateina telefonu. Šita idėja su stotelėmis gali suveikti. Aišku integracija bus gana sudėtinga, nes puslapyje dinamiškai keisis pateiktas telefono numeris.

  3. svajune

    mana mamai paskambino ir sako jus laimejote masyna arba kelione jei tik reikia nuvaziuti i kelme,paziurejom per interneta tai ten nk neraso kaskokias nesamone jei galit pajeskokit man (inskon) atciu is anksto

  4. reklama

    Na iš pirmo žvilgsnio – utopiška idėja, rodos, duomenys neturėtų būti labai tikslūs, visgi, peno apmastymams davė mintis apie Analytics’o prijungimą. Ar teko kažką panašaus atlikti de facto?

Leave a Reply