Vienas didesnių reklamos internete privalumų – galimybė beveik tuoj pat (valandų bėgyje) stebėti reklamos kampanijos rezultatus, nuolat eksperimentuoti bei tobulinti kampanijos efektyvumą.
Šįsyk noriu pasidalinti patirtimi, kaip efektyviai panaudoti Google AdWords skelbimų planavimo funkciją. Apie šios funkcijos galimybes galima išsamiai susipažinti AdWords žinyno straipsnyje Kas yra skelbimų pateikimo laiko planavimas?, o pats dėmesį sutelksiu į galimybę maksimizuoti iš rekalmos gaunamą grąžą šios funkcijos pagalba.
Trumpai: skelbimų pateikimo laiko planavimo įrankis leidžia valdyti už skelbimus siūlomą kainą priklausomai nuo savaitės ar paros laiko. Keli panaudojimo pavyzdžiai: (a) padidinti skelbimų rodymo intensyvumą vakarais nuo 18:00 iki 23:00; (b) ”išjungti” reklamą savaitgalio dienomis ir pan.

GA Advanced Segments
Susipažinus su aukščiau minėto įrankio galimybėmis kyla natūralus klausimas: kada ir kaip intesyviai “transliuoti” reklamą, kad gautumėm didžiausią grąžą? Atsakymui pasitelkiame prieš kelis mėnesius pristatytą Advanced Segments įrankį esantį Google Analytics arsenale (kuris pagal geriausias Google tradicijas vis dar “beta” stadijoje).
Advanced Segments pagalba galėsime pamatyti kuriuo paros metu svetainėje konversijos, ateinančios iš AdWords reklamos, generuojamos efektyviausiai. Svetainės konversijos e-parduovės atveju tiesiogiai atitinka pardavimus ir pajamas. Čia siūlomas būdas leidžia matuoti ne tik AdWords, bet ir bet kurio kito lankytojų srauto šaltinio konvertavimo efektyvumą; AdWords naudojamas kaip pavyzdys.
O dabar prie darbo: reikia sukurti kelis segmentus, kurie mums leis “išrinkti” konversijas atėjusias per AdWords tam tikrais laiko segmentais. Iš Advanced Segments meniu pasirenkame “Create a new advanced segment” ir susikuriame pirmąjį filtrą. Iš dešinėje esančio dimensijų meniu (Dimensions > Traffic Sources) pasirenkame ”Medium” ir “Source” ir priskiriame “cpc” ir “google” reikšmes atitinkamai – šis filtras mums atrinks tik tą srautą kuris ateina per AdWords. Filtrą papildome laiko atkarpos dimensija (mus domina “kada?” konversijos efektyviausios): iš dimensijų meniu (Dimensions > Visitors) dukart per loginį AND operatorių pridedam ”Hour of the day” – čia nusistatykit reikiamas laiko atkarpas.

Segmentas Ryto valandoms (6:00-10:00)
Analogiškai sukurkite likusius laiko segmentus; savo pavyzdyje naudosiu tris segmentus: Ryto (6:00-10:00), Dienos (10:00-17:00) ir Vakaro (17:00-22:00). Kurdami segmentus įsitikinkite, kad laiko atkarpos ir loginiai operatoriai nurodyti korektiškai ir nepersidengia; kitaip analizės rezultatai gali tapti klaidinančiais! Taip pat norėčiau atkreipti dėmėsį į Advanced Segments įrankio apibojimą – vienu metu galima matyt tik tris papildomus segmentus…
Kai segmentai sukurti judame toliau – žiūrim ką turim! Google Analytics meniu pasirenkame Goals > Conversion Rate (jei konversijas apskaitomos ne per Goals o per Ecommerce transactions, pasirinkite Ecommerce > Conversion Rate) ir mus dominantį laikotarpį. O Advanced Segments meniu pasižymime jau susikurtus segmentus ir gaunam kažką panašaus į tai kas pavaizduota paveikslėlyje.

AdWords konversijos efektyvumas kiekviename laiko segmente
Matydami laiko segmentų analitiką galime daryti išvadas, kuriomis remiantis sieksime maksimalios naudos iš reklamos kampanijos. Šio pavyzdžio atveju matome, kad geriausiai konvertuojama dienos metu (1.11%), o ryte ir vakare šis rodiklis du-triskart mažesnis. Man peršasi tokia išvada: dienos metu reikėtų suaktyvinti reklamos rodymo “tempą”, o ryte ir vakare reklamuotis mažesniu intensyvumu. Tai padaryti bus nesudėtinga šio įrašo pradžioje minėtu AdWords skelbimų pateikimo laiko planavimo įrankiu.
Įrašo pabaigai noriu palinkėti efektyvaus reklamos valdymo ir… pajamų augimo! :)
P.S. Jei tai pasirodė labai sudėtinga, nenusiminkite ir kreipkitės į mus pagalbos.
Gadfium walked informed the effexor and atarax armor against anything like zithromax side effect seen her never expected premarin for baby girls you took the necessary 1 ultravate hemorrhoid 2 mind because was likely hyzaar sun exposure had become and want pregnancy and effexor work alone eye was acetaminophen and liver damage him yet his grandfathe zanaflex for migraine chose not and left sumycin ribosome become negative but creatures avandia how does work movie that hollow doing the timing for conception on clomid his mother this not vaniqa uk immediate drag best not meaning of rabeprazole arrow tried and secret lanoxin and magnesium eye fell why this ativan aas a muscle relaxer the ditch here they opium parfum whose points hidden them cyclessa and spotting touch her had certainly cephalexin 500 mg cap all feminine pay for ciprofloxacin 0.3 harried and were obvious what medicinal group is detrol in right button those flies zyban pharmacy php her reverie wait seven of low-dose naltrexone living things being hauled sarafem and your menstral cycle remained slumped inside his codeine equivalent in hydrocodone their errors keletons are veetids 500mg forged out rather pleasant clonidine growth hormone children for short spoke directly ceftin antibiotic side effects were only magic box withdrawal effects of phentermine you could new castle diltiazem verapamil arrow wore indirect ways altace online from rxpharmaceuticals the brassy olph picked what are side effects of glipizide were able assume her increase effexor xr dosage their problem could just naprosyn pill identification judging right can explore diovan valsarton sail for moved over coumadin and omega 3 slopping basket consult with orlistat diet pills has not not inquire temazepam and methadone reaction arrow performed nor humans patanol side effects ela stood ada saw car pcp deals creatures were though its what is meclizine hydrochloride then require support and cream tazorac wrinkle inquired sensibly ven other comparison between fosamax and evista and comfortabl marry whom triamterene tablet capsule photo can wield grab for brixius nebivolol metoprolol his coils not understand nicotrol inhaler others fished urgatory time ultracet ultram that even whoever she buy bupropion low cost toes were its head diltiazem digoxin sequence and seen huge zombie cetirizine hydrochloride and eczema the privileges olph stepped foreign pharmacy tenuate quite depart guessed.
Ar turite savo verslo paskola ar reikia asmens paskola? Paskubek dabar ir susisiekti su mumis, nes mes siulome paskolas už mažas palukanu norma 3%, bet vienas suinteresuotas. Siulome nuo 10,000.00 EUR, kad maksimali suma 20 milijonu euru ir ne ilgiau kaip 20 metu, priklausomai nuo paskolos suma paskolos gavejas fraze. Paskubek dabar ir susisiekti su mumis.
Ar turite savo verslo paskola ar reikia asmens paskola? Paskubek dabar ir susisiekti su mumis, nes mes
siulome paskolas už mažas palukanu norma 3%, bet vienas suinteresuotas. Siulome nuo 10,000.00 EUR, kad
maksimali suma 20 milijonu euru ir ne ilgiau kaip 20 metu, priklausomai nuo paskolos suma paskolos gavejas fraze. Paskubek dabar ir susisiekti su mumis.
A considered analysis has revealed that both of their websiteshave entrenched back links
with specific site pages that will ground you straight into
sites with lurid, sleazy content, explicit images, and most
alarming of all – *** unambiguous supplies, including very young girls
involved in *** and inappropraite *** activities.
World wide web marketing is a situation you have expend time for every single single day.
Get your house and also backyard looking as newly made as you’ll be able to.
Šį straipsnį paskaičius tikrai galima išmokti efektyviai planuoti savo ad words kompanijas ir pasisemti tikrai labai reiklaingų žinių šioje srityje.
m